Reklamation – Fragt og andre forhold
Hos os gør vi os umage for at sikre en hurtig og sikker levering af dine varer. Alligevel kan der i sjældne tilfælde opstå fejl eller skader under transporten, eller der kan ske misforståelser i forbindelse med leveringen.
Dit ansvar som kunde
Når du modtager dine varer, er det vigtigt, at du hurtigst muligt kontrollerer, om leveringen stemmer overens med din ordre, og om varerne er intakte og uden synlige skader.
Hvis der er tydelige skader på emballagen ved modtagelsen, anbefaler vi, at du noterer det direkte hos fragtfirmaet, inden du kvitterer for modtagelsen.
Sådan gør du ved reklamation
Er du desværre stødt på en fejl i leveringen, en transportskade eller en anden fragtrelateret udfordring? Så vil vi meget gerne hjælpe dig.
For at vi kan behandle din reklamation bedst og hurtigst muligt, beder vi dig udfylde reklamationsformularen herunder med så mange relevante oplysninger som muligt – meget gerne suppleret med billeder af både varen og emballagen.
Jo mere information vi får, desto bedre kan vi vurdere sagen og finde en god løsning for dig.
Bemærk: Reklamationer vedrørende transportskader skal indsendes hurtigst muligt og senest inden for [indsæt antal dage, fx 5 dage] efter modtagelsen.
Vi bestræber os på at vende tilbage til dig hurtigst muligt, så vi sammen kan finde en tilfredsstillende løsning.
Aktuel behandlingstid: 2 dage