Mange af vores varer kommer direkte fra vores producenter kort før, de sendes videre til vores kunder. Derfor kan det ske, at en vare er udsolgt. Der kan også være varer, som bliver kasseret i vores kvalitetskontrol.
Da vi ofte får varerne direkte fra vores producenter, og ikke har varerne på eget lager, sker det at en vare er udsolgt. Der kan også være varer som bliver kasseret i vores varemodtagelse eller ved udvælgelse til ordrepakning.
I din ordrebekræftelse kan du se, hvornår vi forventer at levere din ordre.
Vi kan desværre ikke oplyse et præcist tidspunkt for, hvornår dine varer leveres.
Ønsker du at annullere din ordre, skal du kontakte kundeservice på mail eller telefon:
Nej, vi kan desværre ikke tilføje flere varer til en ordre. Men det er nemt at lægge en tillægsordre med de varer, du mangler, så det hele kan sendes samlet.
Ja, du kan med fordel få sendt flere ordrer samtidig og herved spare fragtudgifter.
Du kan ændre din ordre ved at sende en mail til [email protected].
Hvis du har skrevet forkert leveringsadresse, skal du hurtigst muligt kontakte kundeservice via mail: [email protected] eller telefon 86 57 75 57 mellem kl. 9 og 15.
Oplys altid ordrenummer ved al form for henvendelse.
Din ordrebekræftelse kan være endt i dit spam-filter.