Plantetorvet.dk
Indkøbskurv
Din kurv er tom

Hvordan kan vi hjælpe?

Ordrer

Manglende vare - hvad gør jeg?

Da vi ofte får varerne fra vores producenter, og ikke har varerne på eget lager, sker det at en vare er udsolgt. Der kan også være varer som bliver kasseret i vores varemodtagelse eller beskadiget under transporten. 


Hvorfor, kan jeg ikke få alle de varer, jeg har bestilt?

Da vi ofte får varerne fra vores producenter, og ikke har varerne på eget lager, sker det at en vare er udsolgt. Der kan også være varer som bliver kasseret i vores varemodtagelse eller beskadiget under transporten. 


Hvad er status på min ordre?

I din ordrebekræftelse kan du se, hvornår vi regner med at levere din ordre. Når vi afsender får du en leveringsbekræftelse, og du kan forvente at få din ordre leveret 1-2 dage efter.


Hvornår bliver min ordre leveret?

I din ordrebekræftelse kan du se, hvornår din ordre bliver leveret. Der vil f.eks. stå "Din ordre vil blive leveret tirs/ons uge 9".


Hvordan annullerer jeg min ordre?

Ønsker du at annullere din ordre, skal du enten sende en mail, eller ringe til os med dit ordrenummer. Herefter annullerer vi ordren, og sender dig en bekræftelsesmail på annulleringen.


Kan jeg få varer tilføjet til min ordre?

Nej, vi kan desværre ikke tilføje flere varer til en ordre. Du kan istedet lave en tillægsordre, med de varer du mangler.


Hvordan laver jeg en tillægsordre?

Du laver en tillægsordre, på samme måde, som du laver en almindelig ordre. Den eneste forskel er, at du skal være logget ind på hjemmesiden, og når du når til at gennemføre ordren, vil vores system kunne se, at du har en ordre i forvejen, og spørge om du vil have de to ordrer tilsendt på samme tidspunkt.


Skal jeg betale ekstra fragt for en tillægsordre?

Nej, ikke hvis du får tilsendt tillægsordren sammen med din oprindelige ordre. I så fald vil vi sende de to eller flere ordrer sammen, og du vil derfor kun skulle betale for den oprindelige ordre.


Hvordan ændrer jeg min ordre?

Du ændrer din ordre ved at ringe eller sende en mail til os.


Jeg har annulleret min ordre - har jeg penge tilgode?

Når du har annulleret din ordre, inden at vi har afsendt, har vi ikke trukket pengene på din konto, og du har derfor ikke penge tilgode hos os.


Jeg har indtastet en forkert adresse/mail-adresse/andet - kan jeg få det ændret?

Hvis du logger ind på hjemmesiden, kan du selv rette i dine oplysninger.


Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse - er der noget galt?

Den kan være endt i din spam-mappe, eller der kan være en tastefejl i din mail-adresse.