Plantetorvet.dk
Indkøbskurv
Din kurv er tom

Hvordan kan vi hjælpe?

Ordrer

Manglende vare - hvad gør jeg?

Mange af vores varer kommer direkte fra vores producenter kort før, de sendes videre til vores kunder. Derfor kan det ske, at en vare er udsolgt. Der kan også være varer, som bliver kasseret i vores kvalitetskontrol.


Hvorfor kan jeg ikke få alle de varer, jeg har bestilt?

Da vi ofte får varerne direkte fra vores producenter, og ikke har varerne på eget lager, sker det at en vare er udsolgt. Der kan også være varer som bliver kasseret i vores varemodtagelse eller ved udvælgelse til ordrepakning. 


Hvad er status på min ordre?

I din ordrebekræftelse kan du se, hvornår vi forventer at levere din ordre.


Kan jeg få oplyst præcist tidspunkt for, hvornår min ordre bliver leveret?

Vi kan desværre ikke oplyse et præcist tidspunkt for, hvornår dine varer leveres.


Hvordan annullerer jeg min ordre?

Ønsker du at annullere din ordre, skal du kontakte kundeservice på mail:


Kan jeg tilføje flere varer til min ordre?

Nej, vi kan desværre ikke tilføje flere varer til en ordre. Men det er nemt at lægge en tillægsordre med de varer, du mangler, så det hele kan sendes samlet.


Kan jeg få sendt flere ordrer samtidig?

Ja, du kan med fordel få sendt flere ordrer samtidig og herved spare fragtudgifter.


Hvordan ændrer jeg min ordre?

Du kan ændre din ordre ved at sende en mail til [email protected].


Jeg har indtastet en forkert leveringsadresse - hvad gør jeg?

Hvis du har skrevet forkert leveringsadresse, skal du hurtigst muligt kontakte kundeservice via mail: [email protected] eller telefon 86 57 75 57 mellem kl. 9 og 15.

Oplys altid ordrenummer ved al form for henvendelse.


Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Din ordrebekræftelse kan være endt i dit spam-filter.