Plantetorvet.dk
Indkøbskurv
Din kurv er tom

Ledige stillinger:

Bogholder/Regnskabsmedarbejder til virksomhed i spændende udvikling!

Plantetorvet.dk er Danmarks største online havecenter med mere end 17 år på bagen og beliggenhed i Randers NV.

Vi er inde i en spændende udvikling, og søger derfor en dygtig bogholder/regnskabs-medarbejder kan arbejde selvstændigt og struktureret, men med tæt kontakt til selskabets eksterne regnskabschef.

Du skal have erfaring, samt lyst til at arbejde med alt bogholderi fra A-Z, rykning af debitorer samt månedsafslutning.

Vores højsæson er fra marts til maj og igen fra september til november, hvorfor der er stor forskel på antallet af arbejdstimer mellem høj- og lavsæson.

Dit arbejde vil i høj grad være præget af kontakt og kommunikation med leverandører, medarbejdere, ledelse og ekstern regnskabschef, og det er derfor vigtigt at du har en serviceminded indstilling, og kan kommunikere på alle niveauer.

Arbejdsområde

  • Bogholderi fra A-Z
  • Betaling af leverandører
  • Rykning for betaling hos kunder og indberetning til Inkassobureau
  • Assistere med nogle månedsafstemninger og hensættelser
  • I lavsæsonen se på kontrakter, aftaler med forsikring, samt foretage andre analyser, hvor der med fordel kan sættes ind for effektivisering og optimering

Kvalifikationer

  • Erfaring med, opgaver omkring alle aspekter af bogholderiet
  • Erfaring med månedsafslutning og rapportering
  • Erfaren bruger af Microsoft Excel, og i det hele taget IT-kyndig, da der anvendes en del forskellige systemer, og en del processer er helt eller delvist automatiseret

Du er/kan

  • Serviceorienteret med en diplomatisk fremtræden
  • Struktureret
  • Opmærksom på kvaliteten i det arbejde du udfører
  • Interesseret i mangeartede hands-on opgaver
  • I stand til at håndtere en dynamisk og afvekslende hverdag, både selvstændigt og som en del af et team og kan holde mange bolde i luften i travle perioder
  • Lærenem, og ønsker at lære mere
  • Trives med stor selvstændighed i jobbet, men kan lide at der er en faglig stærk kontaktperson i baghånden
  • Positiv problemknuser der har øre og øjne for optimering
  • Interesseret i vekslende antal timer, ifht. behovet.

Hvad tilbyder vi

  • Du får en del handlefrihed, og du vil derfor i nogen grad selv skulle være med til at påvirke din jobbeskrivelse samt udvikling
  • En lønpakke der modsvarer dine kvalifikationer og indsats
  • En udfordrende og alsidig hverdag. Specielt i højsæsonen
  • En kompetent faglig kontaktperson
  • Ansættelse snarest muligt og senest 1. juli.

Send snarest din skriftlige ansøgning til [email protected]. Har du nogen spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Helle Schou Andersen på tlf. 45 20 49 00.  

Ansøgningsfrist 31. Maj

Jobsamtaler: torsdag d. 11 Juni, samt evt. fredag d. 12. Juni

Opstart efter aftale