Plantetorvet.dk
Indkøbskurv
Din kurv er tom

Hvordan kan vi hjælpe?

Fragt/levering

Hvordan bliver min ordre leveret?

Din ordre kan blive leveret på forskellige måder, alt efter hvad du har bestilt. Den vil dog altid blive leveret i enten en papkasse eller på en palle.


Kan jeg komme i kontakt med fragtmanden?

Både ja og nej. I din leveringsbekræftelse kan du se, på hvilken måde din ordre er blevet sendt afsted. Der vil du også finde en track&trace, og en info om, hvilket fragtfirma, der leverer din ordre.


Hvem leverer min ordre?

Din ordre kan blive leveret med forskellige fragtfirmaer, alt efter hvad du har bestilt.


Skal jeg være opmærksom på noget, i forhold til levering af min ordre?

I følge vores handelsbetingelser skal følgende være opfyldt og du skal derfor kontakte os, hvis du har specifikke ønsker, eller du kan forudse problemer med leveringen af din ordre.


Fragtskade - hvad gør jeg?

Er der kommet en skade på din levering, er det vigtigt at du tager billeder af det, og sender til os, sammen med en beskrivelse af skaden og dit ordrenummer.


Kan jeg ændre leveringstidspunktet?

Ja, det kan du sagtens. Så længe vi ikke har afsendt din ordre, kan du få leveringstidspunktet rykket til en senere dato.


Hvad koster levering?

Fast lav fragt på 69 kr. på alle ordrer. 


Hvad hvis jeg ikke er hjemme ved levering - kan jeg stadig få leveret?

Du kan stadig få leveret din ordre, selvom du ikke er hjemme. Ved bestilling af din ordre, godkender du at leveringen må stilles uden kvittering.


Kan jeg bestille nu, men først få leveret senere?

Når du har lagt dine varer i indkøbskurven, kan du i sidste del af din bestilling vælge ønsket tidspunkt for, hvornår du vil have din ordre leveret.