Plantetorvet.dk
Indkøbskurv
Din kurv er tom

Hvordan kan vi hjælpe?

Fragt/levering

Hvordan bliver min ordre leveret?

Din ordre vil som udgangspunkt blive leveret med Danske Fragtmænd på en af de to datoer, som er angivet i ordrebekræftelse.  Leveringen kan ske i tidsrummet kl. 7-22.
Når din ordre afsendes, modtager du en mail med et link til Track&Trace, hvor du kan følge dine varer undervejs. Her angives ofte et ca. tidspunkt for leveringen.


Kan jeg komme i kontakt med fragtmanden?

Du kan ikke komme i kontakt med den chauffør, som leverer dine varer.


Hvem leverer min ordre?

Din ordre bliver som udgangspunkt leveret af Danske Fragtmænd. 


Hvad skal jeg være opmærksom på i forhold til levering?

Tilgangsvejen til leveringsstedet skal være kørefast med 4 meters frihøjde og kørebredde, og uden hængende træer, så fragtbilen kan komme frem. Ved levering af høje paller, som eksempelvis spagnum, gælder desuden, at der kræves minimum 2,4 meters frihøjde, hvis pallen skal placeres i carport eller garage. 


Fragtskade - hvad gør jeg?

Er der kommet en skade på dine varer, er det vigtigt, at du tager billeder af det, og sender til os sammen med en beskrivelse af skaden. Skriv til [email protected].


Kan jeg ændre leveringsdatoen?

Så længe vi ikke har afsendt din ordre, kan du få leveringsdatoen rykket til en senere dato.


Hvad koster levering?

Levering koster fra kr. 49,- inkl. moms for de mindste forsendelser til maksimalt kr. 499,- for palleforsendelser – uanset mængde. 


Kan jeg få leveret, hvis jeg ikke er hjemme?

Du kan godt få leveret din ordre, selvom du ikke er hjemme. Ved bestilling af din ordre, godkender du at leveringen må stilles uden kvittering. Vi opfordrer dog til, at du er hjemme, når det forventes at fragtmanden kommer.


Kan jeg bestille nu, men først få leveret senere?

Når du har lagt dine varer i indkøbskurven, kan du i sidste del af din bestilling, under punktet "levering med fragtmand", vælge ønsket dato for levering.